مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بدون شک محلهمحور شدن ارائه خدمات میتواند شرایط خدماتدهی را برای بیماران به ویژه بیماران خاص و صعبالعلاج مناسبتر کند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان بیمه سلامت، محمد مهدی ناصحی با اشاره به ضرورت توسعه خدمات برخط بیمه سلامت به سکوهای اینترنتی اظهار کرد: نوع ارائه خدمات تأثیر مهمی در افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از کمیت و کیفیت خدمات دارد.
وی افزود: هر محلهای باید متصل به یک کانال ارتباطی شود که در حال حاضر به گفته رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار، ۵۱۵ محله، دارای کانال خدمات رسانی برخط هستند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به افزایش اطلاع رسانی و آگاهیبخشی از خدمات برخط بیمه سلامت به ویژه در حوزه بیمهگری ادامه داد: نشاندار شدن خدمات مورد نیاز بیماران خاص و صعبالعلاج نیز در توسعه خدمات برخط باید مد نظر قرار گیرد، ضمن اینکه تاکید شده که بحث غربالگری را نیز میتوان با کمک خدماترسانی برخط در اولویت قرار داد و به کاهش هزینههای حوزه سلامت کمک کرد.
ناصحی با بیان اینکه همکاری بیمه سلامت با مجموعه ستاد توانمندسازی قابل توجه است، گفت: محلهمحوری، نگاه مناسبی در ارائه خدمات بوده و برای پزشک خانواده نیز طرح آن تدوین شده است و بدون شک محلهمحور شدن ارائه خدمات میتواند شرایط خدمات دهی را مناسبتر و شرایط بهتری را برای بیماران به ویژه بیماران خاص و صعبالعلاج فراهم کند.
وی با تاکید بر اینکه شبکه ارائه خدمات باید منسجم و قدرتمند شود، یادآور شد: در چنین شرایطی است که خود مراقبتی افزایش پیدا کرده و از ابتلای بیماریهای غیر واگیر جلوگیری میشود، البته موانع و مشکلاتی وجود دارد که باید به نحوی شفافسازی شود و جهت رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.
کد خبر 879191


